55 days

            2011-06-28    18:02:06    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Idag har det varit sjukt kvavt i luften. Sådär riktigt kvavt att det inte känns att man andas.

Men lilla fina Ina har blivit stor, och pratade massvis idag. Bland annat "Hej Sabbo!" och "Heddå sten!" efter att hon hade kittlat en sten, tokfnissat och vi skulle röra oss bortöver för att fånga en kaffe åt mig och modern. Tant Saivos tussetroll, den fröken.

Nu väntar något ätbart, fast att jag inte har någon direkt matlust och sen ska jag städa och spela WoW tills jag somnar sittandes. Vilket inte lär ta många minuter med tanke på hur pörskans trött jag känner mig redan nu.

Imorgon däremot, blåbärspaj och Boondock Saints med kära Anna. Inte fy skam.

55 dagar kvar till skolstart, och jag längtar mig knäpp.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Tokmysigt att ta en kaffe, det må vi göra om fler dagar tycker jag ^^

2011-06-28    18:41:53   
Princess<3

Haft en bra dag? :)

2011-07-01    20:01:13    http://Princessie.se


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida