Vikingaveckan

            2011-07-01    20:04:41    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Jag längtar som attan, vikingaveckan here i come. Barfotafötter på Norderön, klänning och läderremmar och äta mat ur träskålar. Gille i långhuset, trevliga människor, underbar musik och förhoppningsvis fint väder.
Betalade årsavgiften nyss och har gjort mig ganska så redo, det är inte mycket som saknas nu. Det enda som jag skulle behöva är skjuts ut, men det kommer också falla på plats känner jag på mig. Om inte annat så får jag börja gå en vecka innan, för dit ska jag!
Om ni bara visste hur mycket jag trivs där ute, bland det folket, i de kläderna. Det är fantastiskt!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Längtar också, och ska börja sy om klänningen nu! By god, vi kommer kidnappa in dig i köket ;D

2011-07-01    20:56:02   
Devinia Euvel

sv; Och du med! <3 Vi kommer att vara i Östersund hos Mihr tills dagen efter Storsjöyran är över tror jag Daemon har sagt. Vi kommer dock bara ha råd att vara på Storsjöyran under fredagen. Men jag SKA träffa dig!

2011-07-02    10:26:41    http://devinia.se


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida