Even in Dreams

            2011-04-10    22:37:58    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Close your eyes and think of England.
Jag måste köpa balkongmöbler, så jag kan sitta och röka i regnet och lyssna på musik. Fast jag röker inte, egentligen. Men då, kan jag passa på. När luften doftar fukt och lugn, då sitter jag med filt, te och en cigg och är så harmonisk som jag någonsin kan.
Kommer på mig själv med att drömma iväg hela tiden, till andra platser, andra städer, andra länder. Jag tror jag vill bort, så semestern i slutet av månaden kommer perfekt. Det bär av till Piteå, såklart. Som alltid, när jag vill sticka och gömma mig från allt vad ansvar och vuxenliv heter.
Min dator har för övrigt dött. Bara så ni vet, om det känns intressant!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida