WoW - Lifesaviour

            2010-09-10    15:15:11    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Vissa säger att WoW förstör liv. Jag skulle faktiskt vilja påstå att WoW har räddat mitt! När jag har loggat in på servern och börjat döda mobs slutar allt annat att existera.

Och efter sex timmars konstant nötande kan jag gå och lägga mig, trött i hela huvudet och i hela kroppen och faktiskt sova relativt stabilt i fyra timmar.

Fuck ångestdämpande och sömntabletter - jag har WoW och det funkar minst lika bra!

Qaphsiel och Ramirez, en blood elf hunter och sitt bear pet.
Oslagbar kombination, vi smiskar stjärt!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida