What if i wanted to run?

            2010-09-24    11:50:47    Allmänt    4 Kommentarer   + Permalink


Nu vet jag, vad som retade mig mest hela tiden. Det äcklar mig, när jag inser att det var en stor fet lögn all along, att jag fick lögnen kastad i ansiktet vid flertal tillfällen.

Nåväl, jag är nyvaken och därför jävligt bitter.

Funderar på att göra en "Into the wild" när jag är klar med skolan. Bara försvinna, ta på sig ett par shyssta skor och promenera norrut, för att bo som en plupp ute på fjället innan jag styr min kos till England och börjar om på nytt.
Jag vill verkligen.

Varför måste mänskligheten klösa mig i huvudet? Varför kan jag inte vara blind nog att inte märka det?
Som jag en gång var.

Oförstörd, då var allt mycket enklare. Nu är jag förkrossad, förbittrad och helt enkelt jävligt förstörd.
Men så blir det väl, när man krossas under en smutsig skosula.
Jävla as.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





sanna

hej. har bara en fråga,handlar din blogg om att vara ledsen och hata människor bara? du må ju inte ha så jätte kul liv direkt.. hoppas de ordnar sig någon gång för dig med.

2010-09-24    12:25:40   
Mir

Oj, vilken kommentar du hade fått. Antar att Sanna inte läst så mkt av din blogg alls. Attans, så det kan gå ;)



Jag skulle ha varit (och är faktiskt) jävligt irriterad och jävligt bitter över det hela med. men vad fan ska man göra förutom att exempelvis spela,se på film,fota, lyssna på musik, ventilera sin bitterhet i bloggar och dricka kaffe/te med sin syster. That´s it ;)

2010-09-24    18:31:41    http://beyondforever.blogg.se/
Mir

om min förra kommentar inte kom fram så kommer jag bli ledsen i brunögat..buhu.. ok, jag bara drygar mig och har ätit för mycket gurka.

2010-09-24    18:33:58    http://beyondforever.blogg.se/
Sia

Ska vi gå tillsammans?

2010-09-26    20:58:32    http://siaasiaa.blogspot.com/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida