The needle

            2010-09-07    13:26:18    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Med en jävla blåtur går det här vägen! Mitt största mål, som är så beroende av vad myndigheter beslutar sig om. Som jag tidigare sagt hatar jag att vara beroende av hur andra handlar. Men nu håller jag tummarna igen, jag kommer be tills knogarna vitnar för den här sakens skull.

Nu har jag Engelska B och väntar på att resten av klassen ska bli klar med uppgiften så jag kan få nästa. Så jag har tjugo minuters slötid framför mig. Yippie, jag hatar att rulla tummarna. Och jag kan inte kolla på filmerna jag har på datorn heller, för skulle någon kika över axeln och se vad fan jag kollar på kommer jag bli skickad till kuratorn på en gång. Och fort som fan!
Måste ta och tanka hem lite skolsäkra filmer, så jag har att göra för jag känner att det kommer bli ett mönster av det här iår igen.

Efter skolan ska jag träffa världens bästa Eijve på stan och fira att jag varit utan mediciner i FEMTIO dagar, that's fucking amazing faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig såhär långt, och för att vara helt ärlig känns det som att jag kommer ta mig mycket längre. Nu börjar abstinensen försvinna helt också. I can do this!

Ååååh, dryyyyg lektion!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Grattis på 50dagars! Håller tummarna för dig att du ska ta dig ända fram ^^

2010-09-07    13:59:05   
Morrica

Men allvarligt talat - vänta på att resten av klassen ska bli klar för att du ska få gå vidare? Det låter inte som något superkvalitativt lärande, direkt, att titta på engelskspråkig film i det läget tycker jag låter som precis vad magistern rekommenderar! Expanderar ditt ordförråd, förbättrar ditt uttal, utvecklar din språkkänsla... utmärkt initiativ.

2010-09-07    21:29:30    http://curiousheathen.wordpress.com/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida