Horror

            2010-09-05    14:19:50    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


I'm in complete control of my feelings now. Min naturliga reaktion är att inte stanna upp och kolla hur det står till, utan bara fortsätta mot mitt mål. För det är jag som spelar huvudrollen i mitt eget liv, allt annat får bero. Yes, i don't give a flying fuck about fucktards now. Jag har fullt upp med mitt, jag har skola som ska styras, jag har ett hem att ta hand om, relationer att vårda. Så vad som händer med din kompis skiter jag fullständigt i. Det är jag, min familj och de jag älskar. Get over it, det intresserar mig inte.

Väntar på riktigt bra skräckfilm nu, tydligen. Nicole tipsade om japans tortyr/gore (Om jag förstod allting rätt!) och tydligen ska den första filmen vara helt äkta. Alltså, inga specialeffekter utan tortyr in real life. Och jag som har återupptäckt mitt intresse för riktigt bra gore blev lycklig i hela magen så jag tankade hem en complete collection av Guinea Pig-filmerna. Så ska jag se sen om det är värt, eller om det är ovärt.

Men japanerna där verkar ju veta exakt vad som är riktigt äckligt och efter att jag såg Wrong Turn inatt så är jag spyless på amerikansk b-skräckfilm med dumma brudar i avslöjande kläder. Jag vill ha blod, splatter, hjärnsubstans, inälvor, tortyr, skrik osv, inte dålig mjukporr. Då hade jag faktiskt kollat på Sex and the city istället.

Hur som helst tänkte jag höra med er, den absolut äckligaste skräckfilmen som ni har sett? Jag har ett mission, jag ska hitta en skräckfilm som faktiskt får mig rädd och jag behöver er hjälp med att hitta en!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





E.

Kommer inte ihåg exakt vad den heter, men den enda skräckfilm som faktiskt har fått mig att reagera heter någonting i stil med Slaughter night.

2010-09-05    16:03:08    http://dragonsoul.blogg.se/
Nicole

Det absolut äckligaste jag har sett är ju japanska obduktioner som har läkt ut på internet.. Vet inte vart de finns att tanka hem, men exet hade en hög han tvingade mig att se... Not amused -.-

2010-09-07    13:56:37   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida