If I were allowed to kill, i would

            2010-09-06    19:50:07    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag är så sjukt snussugen, och har sådan galen abstinens efter ett stort glas med kall cola att häva botten-upp-och-resten-på-skorna-style.
Men självklart är jag pank som en jävla kyrkråtta i två veckor framöver. Kanske inte skulle gått ut och dränkt mina sorger ändå, snacka om slöseri med pengar. Sorgen blev ju total apati på knappt en vecka ändå, så att kasta tusen spänn på alkohol var fan inte så jävla intelligent. Men är huvudet dumt, får... huvudet lida? Jag vet inte riktigt vad som lider i den här situationen, men det är förhoppningsvis något.
Jag gillar lidande, speciellt andras!

Ohwell, gjort är gjort och så var det med den saken.
Sitter här och lyssnar på dubstep i vanlig ordning, behöver lite tips på riktigt bra dj's om det är någon som vill dela med sig är det välkommet som fan.

Är hungrig som en varg också, ska ta och fräsa på lite ägg och pytt snart. Jag är sjuk och lat, då får jag faktiskt fuska med halvfabrikat. Sådetså! Jag tar mig den rätten, om den inte finns.

Imorgon SKA jag fan komma iväg till skolan, nu har jag varit sjuk på tok för länge och jag har faktiskt inte tid att sitta hemma och uggla hela gymnasiet. Jag tänkte bli något här i livet, ta mig någonstans.
Till skillnad från vissa andra jag lärt känna, som tror att allt ordnar sig automatiskt, så vet jag bättre. Ingenting ordnar sig någonsin per automatik, den enda som kan lösa uppgiften är jag själv. Fuck the rest, be the best!
Pepptalk!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Henrik

Med den attityden kan du ta dig var du vill. :)

Me like! (Y)

2010-09-06    20:30:30    http://www.hpmedia.se/shop


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida