Heavy stones

            2010-09-21    01:27:50    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Can't breathe, and I'm insane. Men det är enbart mitt problem.

Överväger förslaget, om en semester. Men kanske av en annan anledning, jag vill fly en stund. Fast helst till England, byta bort allt det gråa mot färger av alla nyanser.

Lillebror är här, vi dricker te och kollar på Supernatural.
Har svullat nachos, med mer ost än chips.
Riskakor och cola, för det är the shit. Livin' the dream, doin' fuckin' fine.

För vad skulle jag göra, utan min familj by my side all of the time? De enda som jag orkar se i ögonen just nu, de enda jag vet att jag till hundra procent kan lita på.. vill, lita på.

Mänskligheten, den äckliga och vidriga samlingen av människor. Jag mår illa.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida