En gång i tiden var jag lycklig.. Det gick över!

            2010-09-09    09:04:07    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag hörde något i bakgrunden igår som kändes som en fet spark i magen. Jag somnade upprörd.
Efter alla år med grav sömnstörning borde jag veta bättre, än att somna på dåligt humör. Självklart kom mardrömmarna som ett brev på posten. Så jag vaknade ännu mer förbannad än jag var innan.

Sätter mig vid datorn, och loggar in på facebook. Och även där, samma spark i magen. Att jag aldrig lär mig..

Idrott och Hälsa B idag. Och mina bröstkorgssmärtor blir fan inte bättre, men vem fan bryr sig.
Det är bara bryta ihop, och komma igen.
Det går över.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

JAG bryr mig o inte vill jag att du mår så heller! :( Du behöver nog lite mer kärlek av vänner som älskar dig, eller vad tror du? <3 ^^ Jag har massor åt dig iaf! :D

2010-09-09    09:12:16   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida