Did you get skullfucked as a kid?

            2010-09-20    10:17:34    Allmänt    3 Kommentarer   + Permalink


Anmäl mig eller håll käften.
Puss!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Besviken på dej Sandra: Svar till MIR

Varför skulle jag ens skriva under med mitt eget namn när Sandra inte gör det? Och att hänga upp sig i krokar bevisar att man är en patetisk människa, en svag och ynklig individ, det handlar absolut inte om det du påstår, Brist på inteligens skulle jag vilja påstå, IQ befriad så att säga. Hur kan du påstå att det är självrespekt och självinsikt?? Det är slödder som håller på med detta. Jag kan med stor sannorlikhet säga att hon är utstött och mobbad och att det var därför hon gav sig på Bambi och sysslar med detta.



Hon borde låsas in på psyket i en isollerad cell så världen räddas från sånna som hon. Och du kanske bör göra henne sällskap snarast.

2010-09-20    20:39:44   
Nicole

Ehum, när blev det här ett forum för smutskastning?

Om det nu är så att det är slödder som testar gränser för vad sin egen kropp klarar av, testar hur långt man kan ta sig mentalt, så borde väl de människor som bestiger Mount Everest räknas dit? Eller varför inte bergsklättrare i allmänhet? Idrottare? Människor som håller på med bungyjump? De som skönhetsopererar sig?



För övrigt så är hon dessvärre inte utstött och mobbad, snarare älskad och omtyckt, så jag är rädd, så ditt resonemang sprack i det avseendet ^^

2010-09-20    22:17:40   
Mir

Man tycker kanske att "anonym" kunde ha svarat på det här i min blogg och kanske kommit med lite bättre argument till att börja med.

Ett gott råd, ta och kamma dig och sköt dig själv och läs det Nicole här har skrivit i stället så kanske du lär dig något.



Hoppas du får ett underbart liv, du verkar ju fullständigt ljuvlig ;)

2010-09-20    23:57:07    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida