Blodtörstig

            2010-09-09    12:33:23    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Hur fan ignorerar jag idioti? Hur stänger jag ute folk som försöker vara roliga, men som bara misslyckas och är jobbiga. Och som aldrig ger sig..

Jag sitter och tuggar sönder insidan av min underläpp, vilket jag alltid gör när jag vet att jag måste kontrollera humöret. Idag är det svårt att låta människors beteende bara vara en irritersam faktor, idag är det ett stort problem.

Och jag har idrott, i tre timmar.
Perfect.

Jag vill kolla på gore, se människor som snittas upp från naveln till halsen.
Vill lyssna på seriemördare som talar om sina anledningar.

Idag, vill jag mörda själv.

Seså, tugga lite till på underläppen så kanske det går över... As if, det här kommer inte sluta bra.

Jag vill ställa mig på bordet och skrika "HÅLL KÄFTEN!!!!" tills ansiktet är tokrött och min ven i pannan, precis ovanför mitt vänstra ögonbryn (Precis som pappa) håller på att explodera.. Snorungar!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida