Att hitta hem

            2010-09-19    02:58:08    Allmänt    5 Kommentarer   + Permalink


Nästan femton timmars konstant wowspelande. Massvis med kaffe, extrem medicinabstinens. Ångesten slog fan extra hårt idag, så tacka gudarna för tillflyktsorten.

Tydligen uppvisar jag sociopattendenser, vilket jag finner otroligt roande. Människors idioti bevisas dagligen. Kanske dags för den personen att skaffa en lite högre utbildning? Sociopat - det sista jag är men inte något jag skulle tacka nej till. Så enkelt det hade varit då. Att inte förstå, alls.

Nåväl, jag är road utav det hela så mig stör det faktiskt inte. Dags att damma av kameran, stämbanden och hitta nya mål och drömmar. Dags att dämpa rastlösheten, att hitta nya anledningar.
I have to, but i don't want to.

Mina serier börjar nästa vecka, jag är glad. Imorgon ska jag rösta också. Men jag vet inte på vad, vi får se. Och jag ska ner på kyrkogården och hälsa på också, tända lite ljus och sen hem och fortsätta spela.

Jag har kravlat länge nog, dags att ställa sig upp igen.
Godnatt



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Besviken på dej Sandra

Jag fick höra om allt du hade skrivit om Bambi, och jag blev förbannad och kände att jag var tvungen att läsa allt. Fick låna en bekant användare eftersom den tråden är låst för allmänheten.



Jag bara säger fy fan! Hur kan man vara så taskig. Det är ju uppenbart att det är du som har problem. Du häver ur dej hur ful han är, har du kollat dej själv i spegeln?? Själv ser du ut som en sönderknullad polsk tjackhora. Du tycker han är onormal, men att sticka in krokar i sitt eget skinn och kött och hänga i taket är normal eller?? Du säger att han bör förvisas från Jämtland, men det är sånna som dej som kanske borde förvisas, kanske låsas in i en bunker och gasas ihjäl.



Du punkterar tydligt att Bambi förtjänar att dö, kanske vore det bäst för alla om du inte blev född.



Jag känner dej mycket väl Sandra!

2010-09-20    05:26:57   
Lotta

modigt att fulkommentera anonymt, verkligen...

2010-09-20    17:45:01    http://frokenacidlips.blogspot.com
Mir

"Besviken på dig Sandra"? Börja med att få namnet rätt iaf, sedan tycker jag det är dags för en hel del anonyma individer att hålla käften tills de iaf har mage nog att uppge sitt namn.

Ang det hela att hänga i krokar (det heter för övrigt suspension och utövas av människor som förmodligen har mer livserfarenhet,intelligens, självrespekt,självinsikt och mer hjärta än vad "anonym" någonsin skulle förstå eller få, pinsamt nog.) Dags att läsa på lite om det hela tror jag.

Dags att växa upp och vara man/kvinna för sina ord.



Hoppas du ursäktar mig sis´för att jag autokommenterar här så här, jag vet att du är fullständigt kapabel att svara för dig själv men det kliar förbannat i knogarna bara.



Love

2010-09-20    20:06:47    http://beyondforever.blogg.se/
Saivo

Mir; argumentera och svara bäst du vill för jag står fast vid mitt nästa inlägg.



Anmäl mig eller håll käften, för mig rör det inte i röven :)



Och jag småler över ironin. "Jag känner dej mycket väl Sandra!" och lyckas inte ens kalla mig vid rätt namn. Jojo, måste stå mig riktigt nära.



Nåväl, det var allt jag hade att säga i den här debatten. Ni barn får leka vidare bäst ni vill, så har jag en dokusåpa att skratta åt senare.

2010-09-20    22:26:30    http://saivo.blogg.se/
Mir

Bäst vi installerar en cyberjury och en domare här så vi ser vem som spelar bäst och skrålar mest till en av världens minsta fioler.

Jag lägger min energi på det som räknas och det här är inte på min topplista så mitt är nu sagt. Är ganska tillfreds med en kopp te och ett avsnitt av house just nu. Ringer dig i morgon Love

2010-09-21    00:02:04    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida