After hours

            2010-09-10    18:06:28    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Två repliker, utbyttes inatt. I sömndimma, och det vägrar lämna mig ifred. Mitt huvud vibrerar och jag är för utmattad, egentligen.


- Do you trust me?
- Yes!



Jag kan verkligen inte släppa den.. Drömmen.
Och ja, jag drömmer på engelska många gånger. Nästan alltid faktiskt! Fråga mig inte vad det beror på, men så är det bara.


- So.. You're home now?


När jag vaknar trasig och ber om att få tillbaks mina gamla mardrömar.. Det är då jag vet, att något är riktigt fel. Dygnet runt är det med mig, vaken stund som sovande stund. Konstant, överallt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida