I behov av pengar

            2010-10-24    01:06:21    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


För att ha råd med drömsoffan måste jag nog börja sälja mina tjänster.. Och nu menar jag diskning, städning osv.

Ni trodde väl inte?

4 995 kronor, och jag har lyckats skrapa ihop en tiondel. Bara nio delar kvar, gogo!
Jag hoppas på presentkort på IKEA i födelsedagspresent och julklapp.
Oh yes, nu blir det inte en krona till nöjen och jag måste försöka sluta snusa igen.


Men titta på henne - Vilken skönhet!


( Foto stulet från IKEA's hemsida )





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Bells

Haha, ser ju ut som den jag har! förutom att jag har en tvåsits :)

2010-10-24    03:50:30    http://moiryn.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida