Bipolar project

            2010-10-19    02:03:43    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag hatar frågorna "Hur mår du?" och "Vad var det som hände?". Jag vill inte berätta sådant på kommando. Låt mig vara, tills det kommer fram av sig självt. Risken för att jag drar mig undan, ökar med frågorna. Jag har inga bra svar på rak arm, det är sanningen. Jag vet inte riktigt.
En massa småsaker, hundra bäckar små blev mitt hav. Jag drunknade aldrig, jag blev aldrig dränkt. Jag kommer alltid trampa vatten. Jag saknar inte det som försvann, jag saknar bara de bitar av mig själv som följde med när det tog andra vändningar än väntat. Men det var aldrig anledningen, till min korta isolering. Metaforer, för många metaforer. Men jag tror jag tänker linda in allt, och gömma undan det.

"Drift like sleep"


Dubbel dos av lithionit nu, för mina njurar släpper tydligen inte ut tillräckligt mycket i blodet. Och jag vet inte om det är ett bra tecken för njurfunktionen, eller om de kommer lägga ner snart! Nåväl, med regelbundna blodprover behöver jag nog inte oroa mig för att mina organ ska lägga ner. I morse var jag ner och lämnade ett rör, och för första gången sedan jag blev spruträdd gick det riktigt jävla bra, trots att skötaren inte hittade venen på en gång så gjorde det inte ont.
Jag var aldrig rädd.

Senare på dagen blev det tre sprutor i munnen, och trots att det gjorde ont gick det också väldigt bra. Säg mig, tror ni min rädsla börjar lugna ner sig lite?

"cause we remember always. That it took place forever."



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Grimmore Immortale

Det låter ju helnice ifall rädslan börjar försvinna, föresten O.o du har redan varit hos tandis alltså :O Jag har inte koll på dagar längre, men visst hade väl jag sagt något om att följa med? :S Solli iaf! <3 :S



Men skönt o höra att de gick bättre, om rädslan börjar avta är det verkligen ett gott tecken!

2010-10-19    08:19:19   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida