Snabb update

            2010-05-04    16:12:44    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Inatt sov jag förvånansvärt bra. Satt på Chatroulette igår och träffade på en kille från Belgien, som var sjukt trevlig och hade ungefär samma musiksmak som jag själv och liknande intressen så det blev sent innan jag tog mig i säng.
Den hemsidan är för övrigt bland det värsta och bland det bästa som någonsin har hänt.

Så fruktansvärt mycket gubbkuk har jag nog aldrig sett på samma ställe innan, inte ens 4chan har så mycket kukar. Men någon gång ibland så hittar man på en trevlig, påklädd individ som bara är där för att hitta någon rolig person att fördriva några timmar med, genom att snacka helt meningslöst om allt och ingenting.

Men ja, nu måste jag skynda mig iväg. Ska grilla med en vän, och bara allmänt fira att jag är så bra! Så jag kommer hem senare ikväll, förhoppningsvis med lite foton om jag kommer ihåg att använda kameran.

Ta hand om varandra, bara en tanke.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Vapendragare

HOW DARE YOU!?



Finns inget ställe med mer gubbkuk än 4chan!

PENIS PENIS PENIS <3

2010-05-05    00:28:42   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida