Paus

            2010-05-05    17:15:41    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Nu sitter Eddie här bakom mig och lirar GH på mitt Xbox och vi väntar på Felix som ska komma hit.
Sen ska jag ställa mig och laga lasagne och sen ska vi nog kolla på Star Wars eller något annat roligt.

Grillningen igår var fantastisk, jag är egentligen fortfarande för mätt, och folket var helt sanslöst underbara. Skämten flödade och min humor var på en lägre nivå än vanligt, men det var tydligen uppskattat och det är väl det som är huvudsaken.

Jag tänkte bara säga att jag inte kommer vara så aktiv nu på ett tag, jag har lite saker att stå i som jag inte vill dela med mig av riktigt ännu!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Pausa på,

2010-05-06    16:13:39    http://beyondforever.blogg.se/
Nimmlock

Hihi ^^ Den va relativt epic ja :P INte hände det igentligen mycket, men trevligt var det definivt! ^^ <3

2010-05-07    17:13:50   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida