Två divers, en anchor och Felix lobe

            2010-03-27    07:16:49    BodyMod    4 Kommentarer   + Permalink



Idag var jag först hos tandläkaren med fint sällskap. Eijve följde med och höll min hand när jag var livrädd, för jag har fortfarande tandläkarskräcken Helmer. Jag fick en bettskena och några hjärnblödningar. Ett riktigt jävla vårdslöst pucko, tänker inte på att det gör ont när han sliter och drar i min mun.. Alla jag har kontakt med inom sjukvården verkar ju vara totalt tappade, vad gör jag för fel?

Efteråt, när jag var klar hos den där tomten tog jag med mig Eijve ned till min gamla skola som ligger i närheten, där jag gick IV. Det var en speciell skola, med bra folk och en liten klass. I ett rött litet hus nära storsjön och det är alltid lika drygt att ta sig dit, men det var så värt det. Pratade lite med min gamla lärare och fick höra lite av det jag behövde höra. Sen ner på stan, Eijve käkade lunch, köpte låsringstänger och lite annat smått och gott innan vi skiljdes åt, jag skulle ut till studion.
Planen att enbart sätta fast en kula i septumringen och töja tungan till 4mm. Det började så och sen gick det utför.





 

Mattias stack två skindivers under mina nyckelben och en dermal anchor på bröstbenet. Ganska spontant sådär, men lite impulsiv ska man väl vara en fredageftermiddag?

 

Sedan fick jag pierca Felix i örat, det är alltså min första piercing någonsin stucken. Hitills iaf.

Självklart hade jag världens bästa syster som övervakade mig och såg till så allt blev rätt och riktigt, vilket det blev! Förutom att jag var lite för långsam, jag kunde gjort det där lite snabbare men jag visste inte riktigt vad som väntade, om det skulle vara som att skära i smör eller som att försöka skära i stål.

Såhär blev det iaf! (Förlåt att jag skyndar, men jag ska åka till Piteå nu. Har en kvart på mig att packa ner datorn och göra mig klar.)





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Du är förlåten. Sitter och lyssnar på "sister".

Jag vet inte riktigt varför du alltid råkar ut för ärkepuckon när du är till någon inom vården, men någon gång ska du nog se att du hamnar med någon som är mjukare på handen.



Det gör inget att du var långsam hjärtat, det är alla första gången. Dina skindivers och din Dermal Anchor passar dig utmärkt dessutom.

2010-03-27    17:25:38    http://beyondforever.blogg.se/
Mir

Men ffs nu kom jag ju på att du komemr vara borta när jag ska till tandläkaren. GGGGAAAAH . hmm..jag får klara mig utan dig <3

2010-03-28    19:03:01    http://beyondforever.blogg.se/
Mir

Hmm, men skulel grönt passa till resten av färgerna på bloggen? Det är frågan och vilken nyans av grönt.

2010-03-29    15:08:39    http://beyondforever.blogg.se/
Dreas

Raring, behöver du fler öron att träna på så har jag två till övers! Du får göra hur många hål du vill irom!<3

2010-03-29    22:08:35   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida