Prototype

            2010-03-19    04:47:09    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Liten Saivo är sjuk. Det är synd om mig, jag är döende osv.
Hostmedicin, te med mängder av honung, halstabletter och sjukt bra musik får duga tills vidare.

Alla mina serier tar så sjukt lång tid på sig, inga nya avsnitt än på länge. Igen.
Det är inte snällt, jag har inget att kolla på. Och jag som hade tankat hem alla avsnitt av Star Trek original series som självklart ligger på den krashade datorn. Jävligt tacksamt det här, jojo.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen, spela Naruto på Xbox och vältra mig i självömkan.
Pusspuss





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Cassandra

Haha, hääärmis ^^ du har lika tisha som mig jueh :D

2010-04-05    19:48:23    http://myroots.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida