I remember

            2010-03-29    16:17:29    Foton    2 Kommentarer   + Permalink


It's not over yet.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

No it´s not over. Men du.. jag behöver att du skcikar mig de här bilderna..som de är, som du satt samman dem. Love you.

2010-03-30    12:38:08    http://beyondforever.blogg.se/
Henrik

Jag har förstås ingen aning vad inlägget syftar på.

Kan dock kommentera med att jag i flera år haft en liten ofärdig kortfilmsidé i huvudet, och typ tre av de där bilderna är som hämtad från sekvensen jag spelat upp i tankarna. Dock har det då varit en man, men nu ser jag att det nog ska vara en kvinna i stället. Och det är precis den blicken, i bilden i högra nedre hörnet, som jag tänkt mig... Ganska mystiskt.

2010-03-30    13:10:24    http://www.hpmedia.se/shop


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida