Hör och häpna.

            2010-03-30    03:46:28    Allmänt    5 Kommentarer   + Permalink


Jag har spelat WoW hela kvällen och hela natten. Har precis tagit mina mediciner och ska snart borsta tänderna, hitta den där förbannade bettskenan som gör att jag har ont i tänderna i timmar när jag vaknat.
Visst, jag biter inte sönder några tänder längre. Men jag ger den några månader, får jag inte mindre huvudvärk och smärtan håller i sig kommer jag förmodligen ge fan i den. Då är det inte värt det.

Hur som helst, jag har börjat lira WoW och det trodde jag aldrig skulle ske då jag i flera år varit så anti som det går att bli. Igår skickade Nille en 10-dagarsinvite till mig och i eftermiddags gav jag med mig, jag installerade spelet och tänkte att jag skulle testa så han höll truten sen, men jag älskade det. Jag kunde fly in i och gömma mig där, det var precis vad jag behövde just nu så jag lär nog bli helt fast. Fan!

Jag hatar att jag älskar det. Jag fick ett riktigt acc av en annan vän idag också, som jag tänker hålla anonym, som jag kan fylla på med speltid och inte bara har i tio dagar. Så nu har jag skapat en Night Elf (aliance, warrior) som heter Biejve och jag spelar på saurfang. Och nej, jag har inte den blekaste om vad jag gör eller pratar om, jag försöker hitta mönstret i spelet än så länge.

Sov gott, jag tänkte lyssna på Devendra och förälska mig på nytt i mannens röst innan jag somnar.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

..och jag ska kommentera här riktigt när jag kommer tillbaka, nu måste jag rusa. Möte.. gah.. puss

2010-03-30    12:40:05    http://beyondforever.blogg.se/
Henrik

Haha! Jag som tyckte jag var sen, när jag gav mig in i det pga att min sambo började spela för ett par-tre år sen...

2010-03-30    13:06:33    http://www.hpmedia.se/shop
Mir

Nu tror jag du hörde mitt skrockande via telefonen men jag kan skriva det här iaf..skrock skrock...

2010-03-30    16:04:15    http://beyondforever.blogg.se/
Nimmlock

Höhöhöh ;d Välkommen till min värld! Nu kanske du förstår varför det är så SJUKT jävla farligt att börja! :O Fast liiiite surt att jag inte lirar på saurfang .. but who knows ;D I might turn up ;D

2010-03-30    19:25:39   
Devinia Euvel

Haha, jag skulle nog bli helt fast om jag började spela WoW. Därför låter jag nog bli att ens testa spela.



Men linsen.. Jag har faktiskt ingen blekaste aning om vad det är för filter. Men den verkar ge riktigt mysig färgeffekt. Ska publicera lite bilder i bloggen när jag väl fått det. :)

2010-03-30    22:22:47    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida