Bring it back, bring it back..

            2010-03-12    17:32:20    Musik    0 Kommentarer   + Permalink



Så länge du finns kvar i mitt liv, så länge du följer ditt hjärta, din lycka. Så länge du är min vän, så kommer jag alltid vara lycklig.
Du förstår, det har aldrig handlat om mig.

Jag frågade en gång för länge sedan, om jag fick växa som person och hålla din hand. Du svarade ja, och oavsett vart i livet vi befinner oss så kommer vi alltid vara mer, än alla andra. Som individer.

Om jag vore en fågel, då skulle jag flyga.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida