Acid Bubble

            2010-03-05    09:09:31    Allmänt    3 Kommentarer   + Permalink


Små och stora lyckopirr i magen hos mig nu och igår.
Alice in chains, till Peace and love i sommar.. Och jag skall dit. Fuck me sideways, vad bra det här kommer bli! Peppar redan inför det, kanske lätt gladaste flickan i norra sverige just nu.

Alice in Chains - Your decision

(Från nya skivan Black gives way to blue med nya sångaren, William DuVall)



Idag åker jag och Felix till Leksand, så jag kommer vara off från världen i några dagar. Skönt som fan kommer det bli.

Nu är ugnen varm och mat skall värmas. Måste kila, hejpa!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

Jag vill/ska dit! ffs, borlänge ligger trots allt 4 timmar i från Gränna.

2010-03-05    10:31:06    http://ultrapid.blogg.se/
Sebastian Hellgren

Det enda positiva att bo i blge är p&l. Man slipper camping och allt sånt. Och man känner alltid folk som bor nära om man är rund om fötterna och inte orkar gå hem =)

2010-03-06    14:43:50    http://sebastianhellgren.blogg.se/
Devinia Euvel

Tack fina fina. <3

Du har för övrigt blivit utmanad i min blogg. :)

2010-03-09    22:14:13    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida