6mm labret

            2010-03-11    23:00:34    BodyMod    1 Kommentarer   + Permalink


Sådärja, töjde nyss läppen till 6mm. Sjukt awesome, nu börjar det ta sig sa pyromanen osvosv.

Skämt åsido, det känns skönt att äntligen komma upp i storlekar värda att tala om. Och det roliga är, när man tar ut pluggen och tittar på hålet ser det ut som ett anus. Haha!

Jag passade också på att töja mina öron till 5mm, snart kan jag ha mina fina pluggar med kretskortsmönster, det ser jag fram emot. Sakta men säkert börjar jag komma fram mot mitt mål.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

Uh, jag ska ta och pierca min labret nästa vecka, tror jag. Längtar tills jag kan börja töja den.

2010-03-12    00:25:23    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida