Tyngden

            2010-06-14    08:05:25    Textalster    1 Kommentarer   + Permalink


"För någon som aldrig gråter
är några tårar många tårar.

För någon som aldrig känt pirret förr
är upprymdheten alltet.

För någon som aldrig varit riktigt kär
är förälskelsen lika stor som rymden.

För någon som aldrig blivit lämnad efter
är ensamheten tortyr,

För någon som aldrig ångrat något
är misstaget bittert.

För mig som aldrig upplevt något av det
är det här en plåga."



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Ingela

fint skrivet :) kikar in ibland hos dig en sväng :)

När jag läser det där så tänker jag att allt det där är tvärtom

för mig.

Allt blir för mycket .. känslor och händelser.

Men vänta du unga tjej .. du har lång tid på dig att få

uppleva och känna att världen är bäde grym och god mot en.

Ha det gott vännen och jag hoppas du mår bättre efter den

där olyckan du vart med om.

2010-06-14    20:51:26    http://wolfbitch.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida