Min dag i video

            2010-06-03    05:48:26    Videoblogg    3 Kommentarer   + Permalink


Precis uppstigen, redo för morgonkaffet och morgonciggen. Jag passade på att testa spela in med min nya videokamera, bara för att jag kan.

Enjoy




Sen ringde Eddie och sa åt mig att gå till min nya granne, Atom! Hah, att den pluppen skulle flytta in i huset bredvid var oväntat. Videon talar för sig själv, de var fulla och jag höll mig till cola som vanligt. Geez, bra dag!





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Anonym

HAHAHA xD "kaffe ... kaffe .. kaffe" vad 25-30 gånger ? :P Du e så jävla hardcore söt när du är nyvaken :P

2010-06-03    08:05:36   
Mir

DU är kanske det sötaste jag vet, ever. Nyvaken miffosyster.

Men du är nyvaken med stil *S

haha



Mennnnne Eddie behöver en.... lavett.. (frågar ordlistan i soffan: Lavett: "Något som man monterar något på, exempelvis ett stativ lr ramen man monterar kanonen på osv..)Tripoden till kameran bör räknas som lavett med haha.. gevärspipan kallas ibland en lavett..säger de här...

2010-06-03    10:14:35    http://beyondforever.blogg.se/
Henrik

Ser bra ut! Vad är det för kamera?

2010-06-03    16:12:52    http://www.filmfixarna.se


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida