I was made for lovin' you

            2010-06-10    04:47:19    Foton    1 Kommentarer   + Permalink




Bra läsning, kaffe och cigg ute på balkongen idag. Det ska upprepas, men nästa gång ska jag inte må lika dåligt. Boken är för övrigt jätterolig. En polis som extraknäcker som lönnmördare, kan det bli bättre?





Röka sig lite, med kors och radband. Be om ursäkt till mig själv och till alla som kan kommit till skada på grund av mina misstag nu och tidigare i livet. Jag ska försöka att inte vara en börda.





Lite prestations- och separationsångest har väl ingen dött av?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Yohanna

Du är så sinnessjukt vacker !!

2010-06-11    16:26:30    http://loveandsomeverses.blogg.se/metaphor


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida