Slide

            2010-07-24    02:24:35    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Börja gymma imorgon. Bra idé!
Gå och handla mat innan jag drar iväg, en ännu bättre idé. Ett tomt kylskåp som ropar "Fyll mig" från köket gör mig deprimerad. Finns mjölk till kaffet och en ost, det kan jag inte leva på länge!

Men gymmet som sagt. Måste minst få upp lite muskler runt leder och kondition innan jag kan börja med den efterlängtade thaiboxningen. (Äntligen äntligen.. Jag får nu, för jag har varit duktig tjej och får dessutom bestämma själv nu!) så jag inte blir helt sönderslagen och dör av ledsmärtor och håll. En liten chans vill jag iaf ha. Lustigt hur man orkar slåss och springa när adrenalinet och ilskan pumpar i kroppen, men inte annars.

Vad mer? Hmm.. Mina riddare is back in town, och jag tänker kidnappa Ronny ut på stråket framöver.
Ja, ni ser rätt. Jag ska supa med mina vänner, och med min bror. Efter snart nio månader nyktert kan jag faktiskt gå ut en gång, tycker jag.

Nä, jag ska fan sluta svamla. Är ingen bra natt inatt, så jag förstår inte varför jag ens envisas.. Som med så mycket annat just nu.

Vart får jag ork ifrån?
Note to self; get your priorities straight



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Men svammel eller ej så lät det som en skön plan :) Gött om du kommer igång med Thai boxningen! Det ska vara sjukt jävla roligt har jag hört! ^^ <3 Good luck love!

2010-07-24    08:43:51   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida