Go CT

            2010-07-19    08:10:33    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


För många år på mediciner. För många år med en cigg i handen eller mungipan.
Börjar med att lägga kemikalierna på hyllan, sen tar vi nikotinet.

Trappa ut? Fuck no! Cold turkey ska det vara! (Säger jag nu ja..)

Ganska jävla rädd, har ju inte en susning om hur fan ett liv utan piller är.
Mina vita små vänner. Undra om min personlighet kommer förändras mycket?

Oh well, det här är saker som kommer visa sig.
Jag ska bunkra upp med kaffe, te och cigg (En sak i taget!) plus en massa annat nödvändigt och spela bort abstinensen och utsättningssymptomen.

Hur som, närma er på egen risk tills det här har gått över. Jag varnar redan nu, så skyll inte på mig om jag råkar halshugga den som kommer för nära med fel ordval.

Puss



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Strongt gumman ^^ Och jag är stor o stark och väljer inte fel ord FÖR ofta iaf ... hoppas jag :P Så jag har då inget emot att vara nära! ^^ <3

2010-07-19    08:23:17   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida