Saivo Winchester

            2010-01-19    10:38:54    Foton    1 Kommentarer   + Permalink


Jag tror, möjligtvis, att jag har kollat på lite för mycket Supernatural i mitt liv. På torsdag kommer nyaste avsnittet ut efter ett långt juluppbehåll, jävla Dean till att ta semester. Och nej, jag är inte sådär jättegrym på photoshop när jag bara har en touchpad och laptop att redigera med, så ni får acceptera småfel. Sen blir jag lite irriterad på att min septumring sitter snett, men det finns ingenting att göra åt saken såhär i efterhand och lite tufft blev det hur som helst, så varför sitter jag ens och förklarar, och ursäktar?



Och idag ska jag ha idrott klockan 12:30, och hade då egentligen sovmorgon men jag klev ändå upp 06:00 för att kunna tvätta en maskin innan skolan började. Åh, jag älskar att ha en tvättmaskin i mitt badrum, det är så härligt att slippa känna ångest för tvättstugan. Jag har lite negativa minnen från tvättstugorna på körfältet, så det har varit jobbigt, och dessutom har min mor alltid tagit med sig tvättstugenycklarna och den där tvättklossen till Sundsvall, vilket ligger 20 mil bort. För där, gör den mycket nytta. Right?

Men nu luktar det iaf sköljmedel i hela lägenheten, och allt är precis som det ska. Underbart!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

haha jag tror att du har sett på lika mycket för mycket av det som jag ahr, och ja.. snart snart snart igen.

2010-01-19    15:50:04    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida