Gravity

            2010-02-21    20:23:52    Musik    2 Kommentarer   + Permalink


Jag är trasig. Någon har slagit mig i mellangärdet, armbågat mig i ansiktet och puttat mig ut för ett stup. Jag kan inte andas, jag kan inte sova. Något är fel och jag vet precis vad.
Finns det hopp?

Rage Against The Machine - Beautiful World

 

Jag har aldrig känt mig så ensam, aldrig så likgiltig men ändå så full i känslor. Jag är inte van, jag är liten och otrygg i världen, men inte fan är det någon som håller mig i handen för det.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Noir Desir - Lost

2010-02-22    01:34:05    http://beyondforever.blogg.se/
Morrica

Ja, det finns hopp. Kom ihåg att det alltid är som mörkast alldeles innan det gryr.

2010-02-27    13:51:51    http://curiousheathen.blogspot.com/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida