There's no place like home

            2010-12-09    03:45:11    Lägenheten    2 Kommentarer   + Permalink


Jag vet inte längre vad jag sysslar med.
Tiden tycks bara -poff- försvinna.
Förlåt mina vänner, och mina läsare.
Jag vet att jag har dragit mig undan.

Nu har jag åtminstone flyttat in i min lägenhet. Den är så fin, min lägenhet. Jag kan inte riktigt möblera den ännu, då jag ska byta golvmattor i början av Januari, och då kan jag inte ha något framme. Men nöjd ändå, bland mina kartonger. Här är iaf planlösningen. Då jag inte har fått tummen ur och tagit några bilder ännu. Vill ni se foton på lägenheten som den ser ut nu, eller ska jag vänta tills jag (Läs; Larssons Golv) lagt de nya golven så kartongerna är ett minne blott och möblerna på sin plats?




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Marcus

Du får skynda dig att få ordning på saker och ting så vi kan hitta på något snart!



Fin planlösning! Fusk med hiss och balkong!

2010-12-09    08:59:28    http://marcusolovsson.se
Emelie

Vilken bra planlösning. Balkong kan man ju inte vara utan ;)

Ta bilder nu! Och sen när du fått ordning på allt

2010-12-15    21:17:34    http://eack.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida