Videoblogg

            2010-08-05    03:55:43    Videoblogg    5 Kommentarer   + Permalink


Jag kände att det var dags för en ny, innan kameran hade dammat ihop totalt. Jättedålig kvalité p.g.a dåligt ljus, och jag ber om ursäkt för musiken i bakgrunden som gör att man inte hör så bra, jag tänkte mig inte för och orkade verkligen inte spela in allt igen. So take it as it is!





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

HAHAHAHA xD ^^ Precis "Vart kan jag ha fått det ifrån?" xD Sötmupp! Kom hem nu :)

2010-08-05    09:15:06   
Mir

sötmongo!!!! se true blood. Nu ska jag försöka sova lite typ.. öh..ja

2010-08-05    09:45:12    http://beyondforever.blogg.se/
Nicole

Mahw, spatthöna! ^^

Ser fram emot framtida fika när du inte längre är lika lortig ;)

2010-08-05    12:09:59   
Bella

Åh! satan vad jag saknar dig!

Aja mitt fel, är ju som urusel på att ringa -.-"



Flyttar in till stan nu till helgen eller kommande vecka, kanske ta en fika? :)

2010-08-05    16:47:52    http://moiryn.blogg.se/
linda

TUMME UPP.

2010-08-18    02:12:56    http://baraskit.webblogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida