It's only a phone

            2010-08-14    07:43:22    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Morgonen nalkas, klockan är halv åtta och jag har inte sovit en blund. Klockan kommer ringa nio, och då ska jag vara vaken och redo för hemfärd.

Det var fredag den 13e igår, och det märktes mycket väl vill jag påstå. Natten var ett helvete, ångestfylld och mardrömar och minnen som förföljde mig långt in på morgonen. Fick inte sova många timmar, tror det blev tre eller fyra innan jag gav upp projektet och startade dagen.
Insåg att jag bara hade mjölk till två små koppar kaffe, och jag som brukar dricka minst fyra för att vakna på morgonen och sedan fortsätter jag i samma takt under hela dagen. Mitt koffeinberoende är helt sanslöst, något jag måste jobba på i framtiden men än så länge får det bero.
Och jag hade inte råd att gå ner på coop och köpa mer heller, utan fick hålla ut hela dagen. Sen blev jag gankad på WoW säkert sju gånger, var på tok för trött för att lira egentligen och med bristen på kaffe höll jag på att tappa humöret.

Allt jag försökte mig på gick åt skogen, och jag som ändå brukar ha ganska lång stubin i vanliga fall var och balanserade på gränsen ända fram till 16-tiden. Duschade, klädde mig och packade väskan redo att påbörja min promenad till Lugnvik men fick höra oroande saker innan så jag gick på autopilot hela vägen in till stan.
Jag vet inte vad jag ska göra av allt ibland och min spontana reaktion är "... Jag vill kräkas!"



Fan vilken karl jag är.
... Not



Men sen blev det köttfärsås och en remake på Friday the 13th, och filmen var så pinsam att jag somnade direkt efter maten istället. Råkade bli en hel del mat, haha!
Och sen fortsatte natten precis som alltid här i Lugnvik, te och musik och massa prat. Och nu sitter jag här, halv åtta på morgonen och funderar på vad pappa ska laga för middag idag. För jag har inte råd att fylla mitt eget kylskåp, jag hatar den aspekten ur mitt liv.

Det löser sig, det gör det alltid.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Naaw ^^ haha :P även skönt att somna istället för att se på "skräck" filmen :D <3

2010-08-14    08:25:05   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida