I'm scared of not being with you.

            2010-08-16    08:06:18    Film    3 Kommentarer   + Permalink


Jag är väldigt liten och trasslig inatt.
Stum är mitt soundtrack, kaffe är min dryck och snart ska jag krypa ned i pyjamasbyxor och raggsockor. Har tittat på The heart is deceitful above all things inatt och grät som ett litet barn, bara för att det var det absolut dummaste jag kunde gjort när jag haft lite repor på ytan ett par dagar. Men det är faktiskt en utav de mest hjärtskärande filmerna jag någonsin har sett och jag tycker ni alla som inte har sett den redan, borde se den så fort ni kan.


Här är trailern:



Men ja, det får mig iaf in på frågan. Vilka filmer brukar ni sitta och snyfta till?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Wow, trailern verkar helgrym! I gotta check it out senare idag!

2010-08-16    08:19:59   
Anonym

sisters keeper snyftar man lätt till.

2010-08-16    15:31:21   
felicia

tyckte jag såg manson, anyway. filmen verkar bra :D vill se :>

2010-08-16    22:50:26    http://rothbart.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida