Fotosession 2010-08-21

            2010-08-22    19:16:47    Foton    5 Kommentarer   + Permalink


Har fotat helstiliga karlar i helgen och har nu redigerat så jag tror ögonen går i kors. Steg upp klockan nio i morse och har suttit fram tills nyss, då jag insåg att en rök- och tepaus var på sin plats. Ni får några smakprov på helgens bravader, bara för att jag är så oerhört jävla snäll.

Och som sagt, fler modeller och idéer efterlyses så har du en idé eller bara känner att du har lust så är det bara dra iväg ett mail till:

[email protected]

med kontaktuppgifter så styr vi upp något!

 

 

 

 




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

You be awesomeness. Punkt.

Men som sagt.. Fota lillpisen gärna?

2010-08-23    12:18:16   
Åsa

heey heeey Saivo! :) aa kul att du kikat in hos mej :D ååå du tar grymma bilder tjejen! wowowow

2010-08-24    10:34:01    http://sasos.blogg.se/
Mir

OM jag inte vore så stel så hade jag bugat mig lätt för dina konstant ökande skillz... u´r getting there,it´s grand <3

2010-08-24    22:47:51   
Sheena / Rockho

Om du ska till Sundsvall nu framöver så får du mer än gärna använda mig som modell. Alltid kul att ställa upp trots att man inte är sådär jätteduktig framför kameran ;).



Och på tal om Sundsvall - jag flyttar dit nu på söndag Saivo! Det är helt sjukt! Men ska bli jävligt kul att börja plugga igen.

2010-08-24    22:51:50    http://rockho.blogg.se/
kitty

Åh jag skulle så gärna vilja, men jag blir så generad och fnissig, det skulle bli ett fiasko, hehe :)

2010-09-07    00:45:04    http://viktigpetters.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida