Brooklyn sun

            2010-08-27    15:34:22    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Min fascination för seriemördare har återvänt, har tankat hem 31 dokumentärer och tittat på några stycken senaste dygnen. Just nu kikar jag på en dokumentär från Biography Channel om Ted Bundy. Vilken människa alltså, hur han lyckas mörda så många utan att åka fast är.. jag vet inte om det är imponerande gjort av honom, eller om det är jättedåligt polisarbete.

Men min "favorit" kommer alltid vara Charles Manson. Jag rättfärdigar inte deras brott på något vis, jag tycker inte att en människa har rätt att ta en annan människas liv. Missförstå mig rätt!
Men ur en ren psykologisk synvinkel tycker jag att Charles Manson är helt underbar, hans sätt att tänka, hans förmåga att manipulera människor till den grad som han gjorde. Det är fantastiskt!

Nåväl, ikväll blir det krogen med min vän Cassandra. Sedan första året i högstadiet har vi hängt ihop, i perioder. Sju år tror jag det är nu, som den kvinnan varit medveten om mitt humör och fått rädda mig från att gå bärsärk flera gånger, som såg till att jag höll mig på banan, som fick mig att skratta och jaaa.. Det mesta, vi har fan haft massvis med skumheter för oss under alla år tillsammans.
Hon har fixat sommersby som ska drickas, och vi ska dansa runt och ha det kul heeela natten lång. Förhoppningsvis dyker Ronny också upp ute i dimman, med lite tur.

Jag är lycklig



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida