Arcana - Wings Of Gabriel

            2010-04-02    07:00:51    Allmänt    3 Kommentarer   + Permalink




Först och främst, tack för alla jättefina kommentarer på mitt förra inlägg. Fick mig faktiskt att känna mig mycket finare, gav mig en boost till att aldrig ge upp det jag är, den jag är. Allt det som gör mig till den jag är ska jag fortsätta göra. Alla ord satt så perfekt, att jag igen känner mig säker på mig själv. Och jag fick även hopp om att det finns fler människor där ute som respekterar mig för precis den jag är, tack.

Tack, tack och åter tack. (Jag tackar mer, men vill inte fylla ett helt inlägg med samma ord. Tråkig läsning.)

Sen vill jag berätta att jag spelat alldeles för mycket WoW senaste dygnen, har spelat i ett dygn och femton timmar och lite mer. Det är sjukt, det har blivit för mycket och jag måste ta en paus på minst ett dygn.
Det här slog mig när jag fick mina vanliga nattliga vanföreställningar och de formar sig som när något finns att loota i WoW. För första gången tackar jag mina vanföreställningar, de fick mig att inse att enough is enough.

Nu ska jag alldeles snart sova, jag och Nille ska åka till hans mor imorgon och äta påskmiddag. Sedan ska jag tillbaks till lägenheten och börja kolla tidtabeller, jag måste åka hem snart känner jag. Saknar min syster Mir och Mattias så sjukt mycket. Jag har hemlängtan.

Eftersom jag suttit och spelat senaste dagarna så har jag inte haft så mycket vettigt att blogga eller twittra om, så jag ber om ursäkt för att jag varit frånvarande och inte uppdaterat.

Nu ska jag borsta tänderna och bråka med min bettskena.
Godnatt <3



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Hahaha ^^ Du e så epic söt så det gör ont i tänderna! :D Skönt o höra att det kändes lite bättre efter vi överöst dig med den kärlek du förtjänar! ^^ I will allways love you, and you knows it! ^^



Och man kan aldrig spela förlite wow om man säger så ;D Det är alltid förmycket! ^^

2010-04-02    09:23:55   
Torbjörn

Den där samiska symbolen uppe i headern... vad betyder den? :)

Gillar för övrigt din nya blogg, mycket snygg :) Syns att Syster din varit med och pillat ;)

2010-04-03    01:39:22    http://toruven.blogg.se/
D E N I S E ♥

fin blogg hörru :D

2010-04-03    02:19:45    http://denisewallberg.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida