Aldrig mer

            2010-04-18    15:44:35    Allmänt    4 Kommentarer   + Permalink


Mitt goda humör försvann jävligt snabbt. Ett telefonsamtal med nyheter som inte var så goda. Folk är otroliga, och inte alltid på ett bra sätt. Jag skriver något och alla uppfattar det som negativt istället för att faktiskt läsa HELA meningen och se att jag faktiskt klappar personen på axeln och säger "bra jobbat".

Nu var det här bara exempel, men principen är densamma. Jag kommer aldrig skriva på ett forum igen, jag kommer aldrig svara på fler frågor, jag kommer hänvisa till vem som helst och bara hålla käften, för det här håller inte längre. Jag vet inte om jag är så pass dum i huvudet att jag inte kan använda tillräckligt bra svenska så folk förstår, eller om folk generellt är totalt tappade och inte förstår vad jag menar. Jag mot alla andra, som vanligt.

HELVETE, jag började ju må bra igen. Jag började ju skratta och dansa hemma, jag gick ju ut.. jag hade ju ork.. fanfanfan, nu har jag halkat ner i skiten igen.

Hoppas du är nöjd, det var inte jag som missförstod dig.

Aldrig mer ett forum, kommer aldrig mer svara på en fråga, aldrig någon information what so fucking ever. Jag är så less på att ständigt bli missförstådd, jag menade väl. Har alltid menat väl.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Henrik

Ägna inte för mycket energi åt puckat folk. Skruva åt energi-kranen och behåll den själv. :)

Tack för igår! Grymt kul att du kom... tråkigt att du gick tidigt, innan partyt kom igång på riktigt... ;)

2010-04-18    19:47:24    http://www.poeter.se/henrikp
Erika

Hej!

När folk missförstår en på forum beror det ofta på att de själva är så väldigt säkra på sin EGEN sak. När smarta hjärnor, som din och min, lägger sig i kan det bli helt tokigt.

För övrigt tycker jag att du är fantastiskt vacker.

Ha det bra!

2010-04-19    20:03:58   
OT

Alltid menat väl???



Vad bra, då slipper vi alltså läsa mer skit som du skriver om Fredrik Olausson i flashback tråden???? Det är i alla fall vad som pratas om just nu, att du är den som kallar sig för Infirmus! Den person som skrivit mest skit av alla om honom.



2010-04-22    22:03:59   
Mir

Jag tror "OT" här ovanför har stoppat huvudet i fel tunna. Säkerligen verkar det som en bra ide just nu men snart kommer det märkas att tunnan är aldeles för trång och framförallt felplacerat.

2010-04-23    11:54:10    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida