Mitt Pink Floydhjärta

            2011-05-10    11:02:32    Musik    3 Kommentarer   + Permalink


Jag har suttit i flera månader och tänkt att jag ska skriva det här inlägget men det har som aldrig blivit av, jag tog dock tummarna ur för ett par dagar sedan och fotade en del av min Pink Floyd-samling. Vissa saker kom inte med på bild dock, som min Dark side of the moon väckarklocka, min Syd Barrett-kalender, en T-shirt som min lillebror har lånat och ett shotglas som fungerade som blomvas åt vårens blåsippor när jag tog kort.
Men nu ska ni få se, min lilla samling som förhoppningsvis kommer växa mer och mer för varje år som går.
Pink Floyd Live at Pompeii
Pink Floyd live Shine on
The Pink Floyd & Syd Barrett story
Dark side of the moon kartongbit som satt på en av mina T-shirts pryder översta hyllan i mitt Pink Floyd-skåp
Pink Floyd The Wall
Pink Floyd Live Anthology
Dark side of the moon metallask
Två magasin med Pink Floyd på framsidan
Pink Floyd shotglas, fyra stycken (tre på bild)
Pink Floyd the illustrated biography
En liten Pink Floyd pin
Pink Floyd - Oh, by the way (mini LP replica box set) special edition (dvs, alla skivorna)
Roger Waters In the flesh - live
Dark side of the moon cigarettetui
Mina älskade röktofflor
The Wall T-shirt
The Division Bell T-shirt
Retro Pink Floyd T-shirt
Dark side of the moon T-shirt
Och avslutningsvis:
Min älskade Dark side of the moon-plånbok.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Frida

vackert!! :)

2011-05-10    11:57:31    http://fridaburholm.blogg.se/
BabyStrange

Imponerande samling!

2011-05-11    21:20:11    http://poetsaredepressed.blogspot.com
Joss

Oj vilken härlig samling!

2011-06-20    12:06:15    http://jrietz.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida