Inspiration

            2011-03-20    22:46:49    Foton    2 Kommentarer   + Permalink


Jag försöker hitta min inspiration igen, jag har inte skrivit något på månader och inte heller tagit upp kameran på ett vettigt vis. Det har blivit ca 10 helkassa foton utan någon tanke bakom sedan hösten föll över staden.
Fick ett mail från Poeter.se, där det stod att dom saknar mig för att jag inte loggat in på några månader och jag måste säga att det är faktiskt ömsesidigt.

Nu kan jag inte ens hålla i en penna, i andra situationer än att skriva en inköpslista.
Min kamera samlar damm när jag har så mycket vackert runt mig som skulle göra sig så bra på bild. Jag vet det, för att jag har tänkt det förut. Men nu ser jag inte mönstret som fanns där då. It's gone, i've lost it for now.

Vad kan jag göra, för att kicka igång inspirationsflödet?

Det kanske löser sig till våren, när isen börjar spricka.



Jag önskar jag kunde fånga liv på bild igen.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Badhusparken med mig och Ina en varm vårdag är alltid en start? <3

2011-03-21    09:38:45   
Mir

Absolut, det ska vi göra! Ett måste.

2011-04-07    02:00:29    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida