Heavy leather

            2011-06-26    08:54:21    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Jag har inget positivt alls att skriva. Jag vill fly bort - Åka på semester.
Men allt känns så avlägset, och så komplicerat. Så förbannat jävla drygt och jobbigt.
Finns det någon värre känsla än att veta hur mycket förändring skulle behövas, men samtidigt vara så fruktansvärt rädd för allt som är nytt?
Jag kan inte längta mer till hösten, jag vill se rödbruna löv. På marken, virvla omkring och falla i glömska under snötäcket.
Finner ingen som helst inspiration, ingen ork, ingen sömn och ingen lust.
Om jag bara orkade ta tummen ur och göra något av allt jag tänkt.
Jag har förhårdnad, fnasig och torr hud under allt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida