Start

            2011-07-03    02:40:46    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Vad jag önskar att jag kunde skära ut känslor med sked ibland. Bara snärta iväg allt det jobbiga till någon mer passande plats. Typ sikta mot ett ingenting, ett stort svart hål så det bara försvann.

Jojo, men vad fan vore livet om det var enkelt någon gång.

Nej, det är nog dags att börja fokusera lite. Börja prioritera lite bättre, vad är det som är viktigt egentligen? Vad kan vänta till sen? Vad vill jag? Vad skulle bli bäst i längden? Och sen bara utgå ifrån det som är absolut viktigast att ta itu med. Jag känner att jag lägger lite koncentration överallt istället för all koncentration på ett ställe. Och det håller ju, ska ni se. Not!

Det ser inte ut att bli någon vila närmsta dygnet, så då begraver jag mig i WoW som vanligt. Det är ju så fantastiskt lätt att få till det här med rutiner, det där med sömn, det där med vila när kroppen oroar sig så mycket att den gör fysiskt ont, att jag blir öm i lederna och hjärtat slår så hårt att pulsen slår i gommen tills jag hostar. Och jag vet att det hade funkat om jag bara inte hade tagit bort sömnmedicinerna. Men nej, jag är fan på tok för tjurig för mitt eget bästa ibland.

Allt eller inget.
Nu kör vi!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

sv; Men du, jag är precis likadan. Jag är hur tystlåten som helst i verkligheten i jämförelse med hur jag är på nätet. Men så länge jag har lite alkohol i kroppen så går det bra att babbla på. :*

2011-07-03    03:15:57    http://devinia.se
Karin

>Ja, den är ju vacker och Charlotte Gainsbourg är ju helt otrolig i den men jag tror inte att jag någonsin mer skulle vilja se den. :P Kul i alla fall att det fortfarande finns de som vill ha filmer på dvd. Det vill jag också, man vill ju ha sig en fin samling!

2011-07-03    10:48:36    http://oktoberfrosten.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida