One step at the time

            2011-01-12    23:16:36    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag visste inte ens att man kunde få en övertrasseringsskuld på ett bankomatkort jag inte använt sedan sommarens slut och som det fanns hela 25 kronor på. Det kan man tydligen! Så nu är jag 300:- fattigare. Men också skuldfri!
Och imorgon är det jag som traskar ner på länsförsäkringar och stänger alla mina konton där. Över 250:- i årsavgift? Nejtack! Jag klarar mig så bra utan!

Jag ska snart ta kort åt er, på finlägenheten. För nu har jag bytt golven, och det är jättefint! Men soffan hade leveranstid, så i helgen bör jag känna mig relativt klar med allt. Då är det bara småfix som lite gardiner, mattor och såntdärnt inredningsjoks som jag inte har så stor koll på.

Men IKEA blir min vän i vår. Och jag ska nog praktisera både i Piteå och i Sundsvall här framöver. Så får jag komma bort lite från Östersunds skit.

Nej men kort och gott, det är lite kaos runt om, och jag har inte fått någon rätsida på mycket. Men jag har en ganska bra magkänsla, nu börjar jag komma igång med lite vardagliga saker också.

Länge leve jämtländskt tjur!
En sort för sig - lite finare, lite bättre. Helt enkelt!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Sia

Having a happydaay :D

2011-01-27    16:17:25    http://siaasiaa.blogspot.com/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida