Högskoleångest

            2011-04-18    13:05:21    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag är nervös och har lite ångest. Det här med folkhögskola. Insökningsblanketter. Linjer.
Min förbaskade okunskap.
Min SYV gav mig inte många svar och min telefonfobi hindrar mig från att ringa skolan själv och fråga hur det blir med studierna om jag redan har massa betyg sedan innan och inte behöver alla tre år.
Det får väl bli som det blir.
Birkas allmäna linje lär det bli. Men jag måste hämta ett personbevis och ta ett foto som duger.
Hur fan ska det fotot se ut? Som ett passfoto? Själlöst och tråkigt? Eller ska jag visa min personlighet? Ska jag framställa mig som någon annan? Hur fan ska det här gå till?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





dreas

Finaste fina! Du kan gå allmän kurs här nere i Leksand! Jag kommer troligtvis vara kvar här nästa år också, allt hänger just nu på Konstfack.. Ååh, du är så saknad<3

2011-04-18    15:03:38   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida