God jävla kukmorgon.

            2010-09-07    07:29:34    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag hatar att jag är beroende av andra, hela tiden. Att jag blir påverkad av mina medmänniskors beslut, och deras handlingar. För att vara helt ärlig, ungefär 90% av mina medmänniskor är idioter. Det blir en dominoeffekt från helvetet.

morgonhat, det är fint.
Och av någon anledning har jag vaknat med smärtor i bröstkorgen i några dagar och jag undrar vad fan det är. Nåväl, det går över.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Whuuut O.o bröstsmärtor e inte nyttigt :( Hoppas det går över iaf! <3

2010-09-07    08:10:16   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida