Träningsvärk

            2010-09-15    16:16:30    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Igår tränade jag Brazilian Jiu-Jitsu i en timme, och idag kan jag fan knappt röra mig. Fick ett litet sår på armbågen och ovansidan handleden efter friktionen från mattan plus två små blåmärken på axeln.

Och jag älskart!

Men jag kommer nog inte fortsätta med den kampstilen, utan jag siktar fortfarande på thaiboxningen då det var mitt mål från första början. Men i framtiden lär jag nog försöka pyssla med lite andra stilar också, men en plan och ett mål i taget.

Jag måste vara en konstig människa, men får jag ett blåmärke kan jag inte sluta peta på det, är jag öm i en muskel kan jag inte sluta röra på den. Jag ÄLSKAR att vara öm i kroppen.

Efter mina suspensions har jag alltid suttit och petat på området runt krokhålen, bara för att det ömmar så jävla gött.

Så har jag insett att jag måste börja gymma, jag tappade min motivation där ett tag men nu är det back on track igen, jag känner mig riktigt god till mods ang det mesta. Still hatin, but feeling happy doin' it!

Det enda problemet jag behöver lösa är sällskapet, 169:- i månaden för studerande och 199:- för icke-studerande. Jag är jävligt pepp faktiskt, men det känns som att jag skulle behöva lite sällskap ändå. Så om det är någon som känner sig sugen är det bara att höra av sig.

Jag siktar på att sätta igång den 27e!
Gött mos!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Finge jag vara byggd för det och ekonomiskt funktionell hade du gärna fått sällskap av en bastant slagpåse xD ^^ <3

2010-09-16    08:06:46   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida