I'm not an artist, I'm a fucking work of art

            2010-09-13    02:02:48    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag förespråkar hat, våld och allmänt lidande.

För det var ju så jävla nödvändigt att få mig till den här punkten..
Delade t.o.m med mig av mina känslor, erhm.. Ja, jag betedde mig som en såndär individ som äger massvis med sympati, empati och ja, allt annat som jag stängt av. Och jag bölade faktiskt en hel skvätt!

Men till vilken nytta? Nä, jag måste faktiskt säga att Marilyn Manson har så rätt.
"Use your fist, and not your mouth!"

För vill ni veta en sak? Det där som alla andra verkar klara av helt galant, går åt helvete för mig. Så jag återgår till det jag vet funkar.

Och jag spenderar inte en till sekund med att sitta här och slösa bort min tid.
Jag slösade bort flera månader, helt i onödan. Det var det fan inte värt.

Fucking twat.  I am a golden goddess.
Jag är förmer, och jag vet om det!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Ho ho, Golden Godess of mine, that's the spirit!

2010-09-13    10:42:49   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida