Fothermucker

            2010-10-21    02:45:56    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Fick inte en minuts sömn förra natten, började morgonen med att ta miste på tiden och dyka upp en timme tidigt till hälsocentralen så jag fick sitta där och rulla tummarna.

Jag hatar väntrum. Sjuka pensionärer, snoriga barn. Smittohärd.

Kollade lungkapaciteten, fick två puffar brickanyl så jag vibrerade hela vägen därifrån sedan. En söt rynkig tant trodde jag höll på att frysa ihjäl ute vid bussen, fast sanningen var ju att det inte alls var kallt - Det var medicinen.

Kom fram till soc och skulle lämna in kvitton från apoteket. Men receptionen hade lunchsstängt i en timme så jag fick sitta där och fundera på livets stora frågor innan jag äntligen fick åka därifrån.

Men nejnej, det tar inte slut där! Jag var tvungen att springa förbi Östersundsbostäder, för enhetschefen hade vimsat till saker och missförstått och hon kom inte tillbaks förrens på måndag, så jag fick reda ut det. Och även där fick jag vänta i nästan en timme.

Jag som hatar att vänta, jag hatar att ha med sjukvård och myndigheter att göra.
Glad tjej som kom hem och tvärdäckade sedan vill jag lova!

Nåväl, sucks to be me osv. Jag ska återvända till WoW innan jag ska peta ihop ett inlägg med musiklänkar. Antingen inatt, eller imorgon - beror på hur kul det är att spela inatt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida